شرکت بازاریابان ایرانیان زمین بعنوان پیشگام ترین و خوش سابقه ترین شرکت شناخته شده است این مهم به پشتوانه همکاران مستقل ما بدست آمده است شما هم اکنون می توانید به خانواده بزرگ و فرهیخته بیز بپیوندید

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 11704

محصولات شرکت بیز(شرکت بازاریابان ایران زمین)


شرکت بازاریابان ایران زمین محصولات خود را به شرح شکل زیر تقدیم شما هموطنان عزیز میکند کافیست جهت دریافت اطلاعات و آشنایی بیشتر با محصولات و تخفیفات آن و همچنین استفاده از مزایای بازاریابی شبکه ای در این شرکت بزرگ ایران از طریق شماره 09113355914 و بوسیله تلگرام با مادرارتباط باشید ضمنا آیدی تلگرام اینجانب   net1396@    میباشد که در صورت تمایل روی لینک ایدی تلگرام کلیک کرده و اطلاع بدید تا راهنمایی لازم را برای دریافت کالا با کیفییت و قیمت مناسب و یا ایجاد کسب و کار مطمئن و عالی با درآمد بالا را برای شما بصورت بازاریابی شبکه ایجاد کنیم .

آدرس سایت شرکت بازاریابان ایران زمین (شرکت بیز)  بصورت زیر است

www.bizmlm.ir

جهت ثبت نام رایگان در این سایت میتوانید از  لینک    https://bizmlm.ir/register

استفاده کرده و مشخصات اینجانب را وارد کنید

مشخصات کاربر معرف شما

نام کاربر معرف :      حبیب داعی

  91726725

 

 

کیفیت محصولات چگونه تضمین می شود ؟

 

تمام محصولات موجود در سبد کالای شرکت بیز ، دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و شما می توانید کیفیت کالاها را از این مراجع استعلام نمایید .

 

معرف شما قبلاً از این محصولات خریداری و استفاده کرده و قادر است کیفیت آنها را تضمین نماید .

 

شما می توانید با همکاری معرفتان ، قبل از اقدام به خرید ، بعضی از محصولات را تست نموده و از کیفیت آنها اطمینان حاصل نمایید.

 

گسترش روز افزون شبکه مشتریان و بازاریابان بیز ، دلیل خوبی برای کیفیت محصولات است چرا که اگر محصولی کیفیت لازم را نداشته باشد نمی تواند با این سرعت و با این حجم ، موفق به جذب خریدار گردد.

 

اگر چه ما مطمئنیم که ، کافی است یکبار از کالاهای ما استفاده کنید تا شما هم از خریداران همیشگی محصولات بیز شوید ، با این حال شرکت بیز با اطمینان ، شرایطی را فراهم نموده تا چنانچه خریداران و بازاریابان از کیفیت محصولات راضی نبودند ، قادر به استرداد آن باشند.
 

 

قیمت محصولات چگونه است ؟

 

الف) بر روی اکثر محصولات بیز ، قیمت مصرف کننده درج شده و محصولاتی هم که بر روی بسته بندی آنها قیمت نیست ، گواهی لازم را در خصوص نرخ متعارف از مراجع ذیصلاح دریافت نموده است ، به عنوان مثال عسل صددرصد طبیعی بیز توسط شرکت تعاونی زنبورداران استان تهران ، ارزشگزاری شده و قیمت فعلی آن کاملاً عادلانه و حتی کمتر از نرخ مصوب است .

 

ب ) برای اطمینان از قیمت مناسب محصولات ، می توانید آنها را با موارد مشابه از نظر کیفیت و کمیت مقایسه کنید . طبیعی است که این مقایسه باید با محصولاتی صورت گیرد که ترکیبات و فرمولاسیون مشابهی با محصولات بیز داشته باشند ، مثلاً مقایسۀ صابون بیز ، با صابون های معمولی و بی کیفیت موجود در بازار مقایسۀ منصفانه ای نیست !

 

ج ) بعضی از محصولات بیز کاملاً انحصاری بوده و موارد مشابهی در بازار ندارند به عنوان مثال شامپوهای کافئین دار بیز که جزو محصولات تاپ و انحصاری این شرکت هستند نمونه مشابه نداشته و نمیتوان آنها را با سایر شامپوها مقایسه نمود.

 

د ) قیمت محصولاتی که علاوه بر سبد کالای بیز ، در بازار سنتی هم به فروش می رسند کاملاً یکسان بوده و با احتساب تخفیفات پلن ، ارزان تر از بازار به دست مشتریان می رسد .

 

 

 


 

با این حال یادآوری این نکته ضروری است که ، علی رغم تمام تمهیداتی که تا کنون اندیشیده شده ، متاسفانه هنوز ابزار کافی برای کنترل قیمت ، در بازار موجود نیست و گاهی شاهد گرانفروشی یا ارزان فروشی بوده و همین چند نرخی بودن بعضی از محصولات ، ممکن است خریداران را دچار سوء تفاهم نماید ، اما باید بپذیریم که حتی اگر بتوان قیمت ها را کنترل کرد ، فروشندگان را به این راحتی نمیتوان کنترل نمود !یک مشتری فهیم ، می داند که اجناس قاچاق ، تفلبی و یا سرقتی همواره ارزانتر از اجناس اصلی ، با کیفیت و قانونی به فروش می رسند .

 

 

 

آیا محصولات بیز ، جزو کالاهای ضروری در سبد خانوار محسوب می شوند ؟

 

همانطورکه قبلاً اشاره شد ، محصولات بیز با تمرکز بر بهداشت و سلامت فردی انتخاب و دسته بندی شده اند ، لذا استفاده از این نوع محصولات موجب افزایش سطح سلامتی و همچنین پیشگیری از ابتلاء به انواع بیماری هاست . اگر چه متاسفانه هنوز هم افرادی هستند که به دلایل فرهنگی و یا به بهانه بی پولی ، نسبت به سلامتی خود و خانواده خود بی توجهی می کنند اما استقبال عمومی از این محصولات ، نشانگر آنست که سطح فرهنگ عمومی ارتقاء یافته و بسیاری از مردم فهیم و آگاه کشور ، به این نکته پی برده اند که هزینه های پیشگیری بسیار کمتر و به صرفه تر از درمان است و با قرار دادن محصولات سلامتی در سبد ضروری زندگی ، آسیب های ناشی از این بی توجهی را به حداقل رسانده اند . به عنوان مثال ، استفاده از روغن کنجد فرابکر بیز ، که با درجه خلوص بالا تهیه شده ، می تواند از بروز انواع بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کرده و هزینه های گزاف درمان این قبیل بیماری ها را کاهش دهد .از سوی دیگر ، فرصتی که با معرفی و فروش این محصولات ایجاد می شود ، قادر است برای آنان درآمدزایی کرده تا ازاین طریق سطح کیفی زندگی خود را افزایش دهند و به خاطر بی پولی مجبور نباشند از کالاهای بی کیفیت استفاده کنند. بنابر این ما به شما توصیه می کنیم با استفاده از این محصولات ، ثروت و سلامتی را یکجا به خود و خانواده عزیزتان هدیه کنید .

 

 

 

آیا محصولات بیز جزو محصولات معروف هستند یا به اصطلاح برند محسوب می شوند؟

 

بازاریابی شبکه ای ، راهی است که شرکتها انتخاب می کنند تا خودشان و محصولاتشان را معرفی کنند ، به همین دلیل است که پورسانت های پرداختی در این تجارت قابل توجه است ، حال به نظر شما اگر شرکتی یا محصولی ، قبلاً با تبلیغات گسترده از روش های دیگر ، خودش را برند کرده باشد ، یعنی برای معرفی خود هزینه کرده باشد ، دیگر نیازی می بیند که به بازاریابان خود چنین پورسانتهایی بدهد ؟! از طرفی یکی از دلایل برند شدن یک محصول ، کیفیت آنست که قاعدتاً با استفاده کردن از آن مشخص می شود ، بنابراین ، شرکت های بازاریابی شبکه ای با ارائه محصولات با کیفیت و از طریق تبلیغاتی که توسط بازاریابان خود انجام می دهند به زودی به برندهای معتبری تبدیل خواهند شد و فروش خوبی را ایجاد خواهند کرد ، با این تفاوت که در این روش ، سود حاصل از فروشی که بعد از برند شدن آن ایجاد می شود نصیب مصرف کنندگان و بازاریابان هم می شود .

 

 

 

تنوع و تعداد محصولات بیز چقدر است ؟

 

بازاریابی شبکه ای فرصت ایده آلی است که قادر است با کمترین هزینه ، ما را در چرخه کسب سود قرار دهد ، بنابر این حتی اگر یک محصول هم وجود داشته باشد که چنین فرصتی را فراهم کند ، غنیمت است ! با این وجود ، سبد کالای بیز ، یکی از متنوع ترین و با کیفیت ترین سبدهای موجود در بین شرکت های بازاریابی در ایران است ، ضمن اینکه این سبد روز به روز در حال توسعه بوده و بطور میانگین ، هرماه یک محصول جدید به آن اضافه می شود .

 

 

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 7165

بازاریابی شبکه ای بیز بزرگترین شبکه بازاریابی کشور و قدرت مند ترین شبکه نتورک مارکتینگ ،بیز به معنای همیشه یک گام جلوتر در نتورک مارکتینگ ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما